PRZETWARZANIE...
Wizerunek płytki drukowanej elektroniki aparatu fotograficznego
Opto-Technika, naprawa aparatów fotograficznych i kamer video

Wysyłka Sprzętu Fotograficznego Do Naprawy

Regulamin Realizacji Wysyłek

1. Opto-Technika realizuje bezpłatną przesyłkę do serwisu po prawidłowym wypełnieniu Formularza Zamówienia Kuriera na zasadach określonych w regulaminie. Przesyłka zwrotna zostanie zrealizowana kurierem DHL (po przedpłacie kosztów zlecenia na konto podane w wiadomości mailowej). Koszt transportu zwrotnego wynosi 40zł (nie dotyczy napraw gwarancyjnych). Opto-Technika sprzęt odsyła firmami kurierskimi, nie realizujemy wysyłek zwrotnych Pocztą Polską.

2. Sprzęt prosimy starannie zapakować, najlepiej przesyłać w pudełkach o wymiarach dostosowanych do danego urządzenia.

3. Do paczki należy załączyć dane kontaktowe oraz pełen opis usterki. Zamieszczamy również link do gotowego formularza. Prosimy wypełniać rubryki na maszynie, komputerowo lub ręcznie dużymi drukowanymi literami, czarnym lub niebieskim kolorem.

4. Prosimy o nieprzesyłanie zbędnych akcesoriów tj. dokumentów (gwarancje, instrukcje, oprogramowanie), kart pamięci. Wyjątek stanowi sytuacja gdy akcesoria mają bezpośredni związek z usterką (np. aparat nie czyta karty pamięci - prosimy o przesłanie jej razem z aparatem) lub usterka nastąpiła w trakcie trwania gwarancji RICOH/Pentax i dotyczy sprzętu w/w producenta. Wówczas niezbędne są dokumenty potwierdzające zakup oraz typ gwaracji. Po szczegóły zapraszamy do Regulaminu Napraw Gwarancyjnych RICOH/Pentax.

5. Sprzęt możecie Państwo wysyłać z "fabrycznymi" akumulatorami lub bateriami.
W tym celu prosimy oddzielnie opakować baterie lub akumulator w taki sposób aby zabezpieczyć styki przed zwarciem (torebka foliowa, pudełko plastikowe lub kartonowe bez metalowych elementów). Zwarcie styków akumulatora może spowodować pożar.

6. Faktury wystawiane są tylko na wyraźną prośbę klienta.

Formularz Zamówienia Kuriera

Czy wysyłka dotyczy naprawy w ramach obowiązującej gwarancji Ricoh / Pentax ?

- TAK / - NIE

UWAGA


Z uwagi na zmianę warunków umowy serwisowej napraw gwarancyjnych RICOH/Pentax informujemy, że od 1 kwietnia 2024 aby skierować sprzęt na naprawę w ramach obowiązującej rękojmi lub gwarancji producenta, należy samodzielnie wysłać produkt do serwisu dowolnie wybranym spedytorem.